Velká Velikonoční výprava 2017

Velká Velikonoční Výprava
Tak jako každý rok, se smíšený oddíl vlčat a skautů účastnil této celostřediskové akce, kdy si děti společně užijí a lépe se poznají všechny naše oddíly.
Ve čtvrtek 13. dubna vyrážíme vlakem na Teplice, kde jsme se ubytovali ve zdejším skautském domě.  Odpoledne  jsme navštívili  botanickou zahradu s obřím tropickým skleníkem a odtud výšlap na hrad Doubravka.
Druhý den po snídani jsme vyfasovali svačinu na celý den a poklusem na nádraží, abychom stihli vlak do Ústí nad Labem, kde jsme se lanovkou nechali vyvést na rozhlednu Větruši. Odsud jsme se po proběhnutí přírodního i zrcadlového labyrintu vydali po zelené na Vaňovský vodopád a skálu Vrkoč.  Vodopád padá z výšky přes dvacet metrů a je jedem z nejvyšších v republice.
Dále pak po žluté přes řeku Labe po mostě se zdymadlem na hrad Střekov. Tam jsme dojedli poslední zbytky svačiny a někteří se docpali hranolkami nebo palačinkou. No a byl nejvyšší čas dojít přes město na zpáteční vlak.
Sobotu dopoledne jsme strávili všechny oddíly společně v teplickém bazéně. Po dobrém obědě, který opět jako veškeré jídlo připravovali roveři, většina vedoucích odpadla do spacáků.
Odpolední program narušil vydatný déšť, na klubovně jsme se se skautkami připravovali na Svojsíkův závod, trocha uzlování, morseovky a vědomostních a  logických testů. Společný oheň a pečení buřtů opět zkazil déšť. Večer pak společné hry .
Nedělní dopoledne bylo ve znamení velkého úklidu a balení. Po obědě společná cesta na nádraží a zpátky vlakem domů.