Jarní prázdniny v Liberci

Vzpomínky na mezisváteční výpravu se už uložily někam do paměti a my vyrážíme za novými zážitky přičemž využijeme volna jarních prázdnin. Sraz je na vlakovém nádraží v neděli 11. Února v 8,30 při počtu 9+2 kusů. Cíl je město Liberec se svými atrakcemi. I,když jsme zpočátku měli ze čtyř a půl hodin jízdy vlakem obavy tak to uteklo docela rychle. Děcka se bavili po svém i připravenými kvízy, hlavolamy a šiframi.

A už jsme v Liberci s prvním problémem – v klubovně vodních skautů střediska Maják ještě uklízeli Ti jenž jsme měli vystřídat. Využili jsme doporučení kapitánky a šli do muzea kostek a lega v obchodním domě Plaza. Takže jsme si pohráli nejen tam a utratili první kapesné a hurá do přístavu. Takže jsme se konečně ubytovali napapkali a za nastávajícího šeření vyrazili prozkoumat okolí, přičemž jsme v Luně i dokoupili nějaký ten proviant hlavně pečivo. Po průzkumu volná zábava večerní polívka a uzly.
áno při pondělku poločastné vstávání snídaně + příprava svačin a hurá za dobrodružstvím do IQlandie. Tam děcka v podstatě dostali rozchod s časem kdy jsme se někde sešli a stejně jsme se potkávali a nebo chodili pro klíče od věcí. Většina si do půl páté prolezla všechno a někteří po obědě byli i v planetáriu na filmu o vzniku vesmíru a naší země po současnost.

Před pátou jsme se přesunulyido akvaparku nebo spíše do doby kapitána Nema. A ve vodním živlu si zařádili nějaké tři hodinky. Tobogány plavba jeskyní dravá řeka a taky jsme tam potkali sestru Bylinku s rodinou z chebského střediska. Večer byl volnější jen někteří Jestřábi si plnili nováčka.

Úterní ráno bylo spavější, ale nic nás nenutilo kvaltovat jelikož jsme měli v plánu pohodově dojít na Ještěd a posléze navštívit zoologickou zahradu. Potíž byla v tom,že někteří pojem jít si vysvětlili jako šourat se a tudíž jsme dorazili na vrchol se zpožděním. Dole ve městě skoro jaro a nahoře sníh a na všem námraza z krystalů.Pravá pohádka. Pokochali jsme se posvačili a dolu jsme se nechali svést lanovkou načež trolejbusem přes celé město do zoo. A ouha i,když podle informací měli mít do 17s posledním vstupem v 16hodin tak nás tam půl hodiny před nepustili. Krátká porada a odchod do klubovny, kde jsme aspoň v pohodě udělali nějaké to dřevo za to co jsme spálili uvařili rizoto a pokračovali ve volných aktivitách. Večer si děcka rozhodli o následujícím dni buď to zoo a nebo plánovaná venkovní lezecká stěna.

Poslední ráno jelikož odpoledne odjíždíme bylo trošku chaotické. Snídaně a předběžný úklid s odchodem v devět hodin do zoo. Na tu jsme měli necelé tři hodiny i s cestou a bohatě jsme si užili jak bílých tigrů, lachtanů, žiraf a dalších obyvatelů. Po půl jedné jsme už zpět a rozdělujeme úkoly vařit oběda uklízet. Tady jsme to neodhadli časově, jelikož jsme počítali s větší obětavostí děcek takže nám ujel autobus a následně vlak. Hledání náhrady namísto rychlíku osobáčkama a doma o dvěapůl hoďky pozdějc a to si museli někteří rodiče přijet pro děti do Varů.