Deskovky v Habartově

Program​:
Pátek
17:00-19:00 příjezd a ubytování, seznamování
19:00-22:00 zahájení, představení turnajových her a možnost si je vyzkoušet, registrace do turnajů
V jedné třídě bude možné hrát hry i přes noc.
Sobota
08:00 – 09:00 snídaně
9:10 zahájení turnaje
9:30 jedna skupina dobrovolníků půjde sázet stromky, cca 5-10 lidí
10-12 Kinball v tělocvičně
12:30-13:30 oběd
14:00 pokračování turnaje a možnost zapojit se do projektu 72 hodin úklid okolí školy
18:00-19:00  večeře
20:00-21:30 kino pro dobrovolníky
22:00 večerní hraní / večerka
Neděle
08:00-09:00 snídaně
09:00-12:00 finále turnajů
12:30 vyhlášení výsledků
Možnost povídat o projektu bude v sobotu v odpoledním bloku, tedy mezi 14 a 18 hodinou. Stejně tak jako se zapojit do animačních programů.

13 říjen 19:00 – 15 říjen 12:00

máme pro Vás milou zprávu, kterou rádi uvítáte.

Podařilo se nám díky vyjednané dotaci pro vás upravit účastnický poplatek a to na krásných 150 kč/osobu a 50 kč startovné.

A druhou ještě milejší zprávu, kterou Vás potěšíme je, že pokud se ozvete Kecalovi do 20.9. do Termínu přihlášení a nahlásíte kolik Vás bude stát doprava na akci tam i zpět, bude vám cestovné proplaceno v plné výši.

Neváhejte, kapacita je omezena! Ti z Vás, kteří na akci dorazí, budou mít možnost se setkat s koordinátorkou přeshraniční spolupráce a můžou se dozvědět jak snadno získat dotace na akce pro děti. Díky této dotaci se uskutečňují i naše Deskovky 🙂 Zde je odkaz pro zájemce. www.pratelstvibezhranic.cz

Informace v kostce:
  • Turnaje v deskových hrách
  • Velké množství deskových her
  • Možnost vyzkoušet si netradiční sport Kin-ball
  • Večerní překvapení pro všechny dobrovolníky kteří se zapojí do projektu 72hodin.cz
  • Setkání s německými skauty


Co s sebou na Deskovky ?

Věci na spaní: spacák, karimatku, pyžamo (či jiné spací oblečení)
Oblečení: dle uvážení, většinu času budeme v budově, kdo se zapojí do Akce 72 Hodin, ať si vezme teplé oblečení na ven (pracovní,      které může ušpinit), pracovní rukavice a pevnou obuv
Boty: přezuvky, jedny boty se světlou podrážkou do tělocvičny
Ostatní: hygienické prostředky, hrníček, ručník (pravděpodobně budou k dispozici sprchy)
Jídlo: v pátek večer vlastní večeře (rychlovarná konvice bude k dispozici) jídlo zajištěno od sobotní snídaně až po nedělní balíček na cestu v případě potřeby je 20 m od školy obchod kde seženete vše 🙂
Pití: zajištěno po celou akci (šťáva, čaj, káva)

Za cennosti, které si sebou přivezete si ručíte sami !

Nezapomeňte sebou hlavně vzít dobrou náladu 🙂

Žádáme znovu střediska, která vlastní jakékoli deskové hry, aby je přivezli sebou a zapůjčily je na akci. V případě potřeby a po dohodě, pro ně můžeme v den akce dojet. Pokud máte jakékoliv dotazy k hrám neváhejte nás kontaktovat.


Věk: od 3-100 let bez rozdílu pohlaví Účastnický poplatek pro skauty ( celý víkend včetně stravy a ubytování ) = 300kč  150 Kč učastnicný poplatek plus 50 Kč startovné Účastnický poplatek veřejnost ( sobota ) = 50kč termín odevzdání přihlášek 20.9. Více informací je možné najít facebookové stránce události – zde